Olympus planuje na ten rok premiery obiektywów, ale nie aparatów. Firma zapewnia, że pomimo sprzedaży działu foto, klienci nie powinni mieć problemu ze wsparciem.
Jednym z największych wydarzeń na rynku foto tego roku bezsprzecznie będzie sprzedaż działu fotograficznego Olympusa. Tym samym kończy się era trwająca przez kilkadziesiąt lat. Nowym właścicielem działu foto Olympusa zostało Japan Industrial Partners. Producent uspokaja klientów informując, że nie powinni oni odczuć zmian. Na potwierdzenie tej informacji zapowiada na ten rok premiery nowych obiektywów.
Olympus – co dalej z marką aparatów?
Producent zapewnia, że użytkownicy w tym momencie nie mają się czego obawiać – uzyskają wsparcie w razie awarii aparatu, naprawy gwarancyjne mają się bowiem odbywać bez żadnych przestojów, o czym wspomina Jacek Jamiołkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Olympus Polska.
Wszystkie dotychczasowe usługi włącznie z naprawami gwarancyjnymi produktów marki Olympus będą w dalszym ciągu honorowane. Zarówno teraz, w okresie przejściowym, jak i po transferze Olympusa do Japan Industrial Partners. Działania serwisu nie zostaną więc w żaden sposób wstrzymane. Klienci będą mogli także liczyć na wsparcie zakupowe z naszej strony w przyszłości.
Żeby uspokoić użytkowników, producent informuje też, że jeszcze na ten rok zaplanował nowości – to premiery trzech obiektywów: obiektyw supertelefoto M.Zuiko Digital ED 150-400mm F4.5 TC 1.25x IS PRO z wbudowanym telekonwerterem 1.25x, szerokokątny zoom M.Zuiko Digital ED 8-25mm F4.0 PRO oraz obiektyw makro z serii PRO.
Szkła te mają zadebiutować zimą, podobnie jak aktualizacja dla aparatu E-M1X, który debiutował w ubiegłym roku. Chodzi o dodanie funkcji “detekcji ptaków” do systemu Inteligentnej detekcji obiektów AF. Ta funkcjonalność ma sprawić, że fotografowanie ptaków stanie się jeszcze łatwiejsze.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.