W kategorii poniedziałkowych przebojów teledysk w reżyserii Guillaume Panariello wygrywa wszystko, co tylko może wygrać.
Jak osiągnąć efekt tak niesamowity, jak na powyższym filmie? Wystarczy wyposażyć się w nagrywającą z prędkością 1000 klatek na sekundę kamerę Phantom Flex 4K, zamontować ją na samochodzie jadącym z prędkością 50 kilometrów na godzinę, zadbać o odpowiednią scenografię i aktorów.
Klip powstawał w 4 podejściach, a każde z nich trwało równo 5 sekund. Najdłuższy był natomiast etap planowania; trzeba było zadbać o odpowiednie rozłożenie osób na obszarze o długości 80 metrów. Reżyser, przy współpracy ze specjalistą od efektów specjalnych Benoitem Maffone, posłużył się w tym celu programem do trójwymiarowej grafiki, gdzie udało się wszystkie elementy ułożyć w osobnych sekcjach (każdy kolor odpowiada ok. 8,8 metra rzeczywistej długości).
Teledysk powstał do piosenki „Unconditional Rebel” autorstwa Siski.
Jak tylko rozpoczęliśmy dyskusje związane z umieszczeniem 80 aktorów w 5-sekundowym klipie, wiedzieliśmy, że nie będzie to prosta praca. Najwięcej wysiłku włożyliśmy w precyzyjne przygotowanie trójwymiarowych animacji, dzięki czemu udało się przewidzieć położenie statystów, tempo, z jakim powinniśmy jechać i ewentualne ruchy samej kamery.
– Guillaume Panariello, reżyser
Źródło: No Film School
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Z tym czarnym dymem z chłodni kominowych to pofantazjowali nieźle. Później tacy ekoterroryści się napatrzą i znów się wdrapią malować „stop co2” na kominie, który wydziela wyłącznie parę wodną.