REKLAMA TP
, Newsy Panasonic

Do 2016 bezlusterkowce zdobędą jedną trzecią rynku

Te artykuły także cię zainteresują:

Popularne produkty:

5 odpowiedzi na “Do 2016 bezlusterkowce zdobędą jedną trzecią rynku”

  1. PiŁa pisze:

    Tylko, że tu nie jest mowa o rynku aparatów profesjonalnych. Te żyją własnym życiem i są odporne na zmiany na rynku konsumenckim. Większość amatorów chce mieć aparat mały i lekki. I wnioskuję, że w tę grupę odbiorców celuje Panasonic. Bardziej tej firmie czy Sony wróżę sukces niż Nikonowi czy Canonowi. Ale zobaczymy.

    • Ryszard pisze:

      Takie Sony z serii A7 są lepsze niż nie jeden aparat profesjonalny. Tydzień temu kupiłem Sony A7r z obiektywem Zeiss 55mm 1,8, robi znacznie lepsze zdjęcia niż mój stary Canon 6D. Za sam korpus dałem tylko 6500 zł, a mam aparat który prawie dorównuje Nikonowi D800. Ale i tak znajdą się tacy dla których dobre zdjęcia to tylko na lustrzance. Mam nadzieję że bezlusterkowce Sony będą dalej tak szybko się rozwijać, wtedy pożegnam się ze swoim Canonem. Mam tylko nadzieję że inne firmy też zaczną coś robić bo na razie tylko Sony mam w swojej ofercie aparaty bez lustra z pełną klatką.

      • Antoni Żółciak pisze:

        Ale A7 to są aparaty profesjonalne! 🙂 6D też bym nie pogardził, co prawda. Masz znacznie bardziej rozbudowany system – choć Sony zdecydowanie trzeba dać szansę.

  2. tomi pisze:

    tylko bezlusterkowiec jakosc lustrzanki , mala waga wymiary nie wielkie
    a przyszlosc to kompakty z matrycami od lustrzanki
    male poreczne spory zoom wygodne

  3. Błażej pisze:

    Nie przekonują mnie dlatego, że są za małe. Fotografując lustrzanką ma się pewniejszy uchwyt i lepszą stabilność. Z resztą wielu ludzi „przesiadając się” z mniejszych lustrzanek na większe odczuwa to pozytywnie ze względu na gabaryty i wagę. Spójrzcie na aparaty profesjonalne, które mają wbudowany grip, na aparaty średnioformatowe, na ich wielkość i wagę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


reklama