W 2013 roku sprzedano prawie 5 mln kamer sportowych. Za 4 lata, natomiast, liczba ta ma wzrosnąć do 9 mln.
Według analityków z Futuresource Consulting, rynek kamer sportowych może być jednym z prężnie rozwijających się segmentów elektroniki konsumenckiej. Kolejnym tego dowodem, poza samymi statystykami, jest udany debiut GoPro na amerykańskich parkietach giełdowych.
Z kamer korzystamy nie tylko w przypadkach rejestrowania wyczynów sportowych, ale również do nagrywania szeroko pojętego „lifestyle’u” – codziennych wydarzeń, koncertów, imprez, urodzin. Szeroki kąt widzenia, dobra jakość i kompaktowa forma pozwoliła nie tylko GoPro, ale i pozostałym producentom wprowadzić więcej dynamizmu w rodzinnych filmach.
Obecnie najwięcej kamer sprzedaje się w USA i Wielkiej Brytanii, natomiast do 2018 większość rynku należeć będzie do pozostałych krajów europejskich oraz rejonu Azji Pacyficznej. Pełny raport znajdziecie na stronach Futuresource.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Canon tworzy aparat z myślą o filmowcach, który został naprawdę nieźle wyceniony. Ma przy tym…
Kompaktowy aparat, ale jednak zaawansowany i o dużych możliwościach. Szczególnie filmowych. Oto Canon PowerShot V1.…
Wybieramy najlepsze aparaty, które można kupić za mniej niż 5 tys. zł. Jaką lustrzankę lub…
TTArtisan AF 14mm F3.5 ASPH ED Pancake to obiektyw, który dedykowany jest do aparatów APS-C…
Jaki pełnoklatkowy bezlusterkowiec wybrać? Jeśli chcesz zająć się fotografią na poważnie, warto postawić na aparat…
Panasonic Lumix GH6 to jeden z najbardziej zaawansowanych aparatów do filmowania. Dzięki tej promocji kupisz…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies