W 2013 roku sprzedano prawie 5 mln kamer sportowych. Za 4 lata, natomiast, liczba ta ma wzrosnąć do 9 mln.
Według analityków z Futuresource Consulting, rynek kamer sportowych może być jednym z prężnie rozwijających się segmentów elektroniki konsumenckiej. Kolejnym tego dowodem, poza samymi statystykami, jest udany debiut GoPro na amerykańskich parkietach giełdowych.
Z kamer korzystamy nie tylko w przypadkach rejestrowania wyczynów sportowych, ale również do nagrywania szeroko pojętego „lifestyle’u” – codziennych wydarzeń, koncertów, imprez, urodzin. Szeroki kąt widzenia, dobra jakość i kompaktowa forma pozwoliła nie tylko GoPro, ale i pozostałym producentom wprowadzić więcej dynamizmu w rodzinnych filmach.
Obecnie najwięcej kamer sprzedaje się w USA i Wielkiej Brytanii, natomiast do 2018 większość rynku należeć będzie do pozostałych krajów europejskich oraz rejonu Azji Pacyficznej. Pełny raport znajdziecie na stronach Futuresource.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Kolejna edycja fotograficznego festiwalu to szansa na testowanie aparatów i obiektywów, udział w sesjach zdjęciowych…
Sony A7S III dzięki aktualizacji oprogramowania zyskuje nową funkcję filmową, której bardzo brakowało. Nowe oprogramowanie…
Teleobiektyw z tak jasną przysłoną - tego jeszcze nie było. Sony promuje go jako pierwszy…
TTARTISAN 10 mm F2.0 zapewnia szeroką ogniskową i jasną przysłonę. Jest dedykowany mnatrycom APS-C i…
Nagrody TIPA 2025 zostały rozdane. Jaki aparat warto kupić w 2025 roku? Oto najlepsze aparaty…
Dobry aparat do 3000 zł? To możliwe. Dysponując niewielką na dzisiejsze czasy kwotą można kupić…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies