Jeśli zdecydujesz się na sprzedaż zdjęć w Fotolii, możesz wygrać nawet 15 tys. złotych. By spełnić warunki konkursu, Twój kadr musi trafić do kolekcji Instant i stać się najlepiej sprzedającą fotografią 2014 roku.
Debiutująca w zeszłym tygodniu w wersji dla Androida, aplikacja Fotolia Instant zebrała już 15 tysięcy użytkowników (nie licząc tych, którzy z programu korzystają na iPhone’ach). Producent ma więc powody do zadowolenia – rosnąca popularność fotografii mobilnej jest już widoczna gołym okiem.
W związku z udostępnieniem aplikacji na największe platformy mobilne, Fotolia postanowiła zorganizować konkurs. Jego zwycięzca otrzyma 15 tys. złotych w kredytach stockowych wymienialnych na pieniądze – możesz więc albo wszystko wydać na zdjęcia, albo pozostać przy „żywych” monetach. Nagroda wręczona zostanie tej osobie, której fotografia okaże się najchętniej kupowanym kadrem z kolekcji Instant w 2014 roku.
Równolegle, od marca tego roku, trwa konkurs dla użytkowników systemu iOS. Wysokość nagrody jest w obydwu przypadkach identyczna.
Źródło: Fotolia
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Kolejna edycja fotograficznego festiwalu to szansa na testowanie aparatów i obiektywów, udział w sesjach zdjęciowych…
Sony A7S III dzięki aktualizacji oprogramowania zyskuje nową funkcję filmową, której bardzo brakowało. Nowe oprogramowanie…
Teleobiektyw z tak jasną przysłoną - tego jeszcze nie było. Sony promuje go jako pierwszy…
TTARTISAN 10 mm F2.0 zapewnia szeroką ogniskową i jasną przysłonę. Jest dedykowany mnatrycom APS-C i…
Nagrody TIPA 2025 zostały rozdane. Jaki aparat warto kupić w 2025 roku? Oto najlepsze aparaty…
Dobry aparat do 3000 zł? To możliwe. Dysponując niewielką na dzisiejsze czasy kwotą można kupić…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies