Jeśli zdecydujesz się na sprzedaż zdjęć w Fotolii, możesz wygrać nawet 15 tys. złotych. By spełnić warunki konkursu, Twój kadr musi trafić do kolekcji Instant i stać się najlepiej sprzedającą fotografią 2014 roku.
Debiutująca w zeszłym tygodniu w wersji dla Androida, aplikacja Fotolia Instant zebrała już 15 tysięcy użytkowników (nie licząc tych, którzy z programu korzystają na iPhone’ach). Producent ma więc powody do zadowolenia – rosnąca popularność fotografii mobilnej jest już widoczna gołym okiem.
W związku z udostępnieniem aplikacji na największe platformy mobilne, Fotolia postanowiła zorganizować konkurs. Jego zwycięzca otrzyma 15 tys. złotych w kredytach stockowych wymienialnych na pieniądze – możesz więc albo wszystko wydać na zdjęcia, albo pozostać przy „żywych” monetach. Nagroda wręczona zostanie tej osobie, której fotografia okaże się najchętniej kupowanym kadrem z kolekcji Instant w 2014 roku.
Równolegle, od marca tego roku, trwa konkurs dla użytkowników systemu iOS. Wysokość nagrody jest w obydwu przypadkach identyczna.
Źródło: Fotolia
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Nikon zaprezentował dziś dwie ciekawe nowości z dwóch różnych światów. Z jednej strony superzoom COOLPIX…
Za kwotę mniejszą niż dobry smartfon do zdjęć możesz mieć aparat. I to o naprawdę…
Panasonic Connect rozszerza swoją ofertę kamer profesjonalnych, wprowadzając na rynek cztery nowe modele: AG-CX20, AG-CX18,…
Zaczynamy rok 2025 pytaniem: czy w tym roku wciąż warto kupić Sony A7 IV, który…
Niezła niespodzianka. Sony A7 IV można kupić teraz w świetnej cenie, a przecież już po…
Czas podsumować mijający rok! Które premiery foto były najciekawsze? Co nowego w branży? Jakie było…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies