Klasyczna torba lustrzankowa z miejscem na tablet
[nggallery id=246 template=techmaniak]
Standardowy wygląd zewnętrzny i pojemne wnętrze – nowa Luminosity nie jest może szczególnie nowatorska pod względem designu, ale o Wasz sprzęt zadba jak mało które akcesorium. To torba, do której najważniejszych cech należy wygoda, zapewniana przez szeroki pasek z gumową wyściółką i pokryte miękką gąbką plecy.
W środku, natomiast, znajdziemy charakterystyczny dla całej serii niebieski kolor przegród. Producent zadbał o wprowadzenie trzech segmentów o nazwie Snake Driver, pozwalających na lepsze dopasowanie do poszczególnych obiektywów, a tym samym uniemożliwienie im nadmiernego poruszania w trakcie transportu.
Warto korzystać też z dodatkowej, frontowej kieszeni. Zmieścimy w niej przeróżne przedmioty codziennego użytku, takie jak telefon, dysk zewnętrzny, długopisy i notatniki.
[nggallery id=256 template=techmaniak]
Średniej wielkości wygodny plecak
[nggallery id=248 template=techmaniak]
Luminosity DSLR Medium Split Pack to plecak, który może aspirować do miana sportowego – należy go podwiesić dość wysoko, tak, by w całości przylegał do pleców. Z racji umiejscowienia komory głównej w dolnej części, Split Pack może pochwalić się dobrym rozłożeniem ciężaru. W jego utrzymywaniu pomagają z kolei specjalne poduszki, widoczne zarówno z tyłu, jak i na ramionach. Nie musimy się tu więc obawiać o otarcia nawet przy dłuższych marszach.
Do zalet plecaka należy też szybki dostęp do zawartości podręcznej. Komora górna jest na tyle pojemna, by zmieścić przedmioty użytku codziennego: smartfona, klucze, portfel, a nawet kurtkę czy bluzę. To jednak nie wszystko, bo mamy do dyspozycji również kieszeń przednią, do której bez trudu zapakujemy długopisy, notatniki bądź średniej objętości książki.
Dostęp do komory głównej uzyskujemy po rozpięciu głównego zamka błyskawicznego. Zauważymy wtedy miłe dla oka (i zupełnie niesztampowe) niebieskie wypełnienie filcowe, zapewniające przy tym naszemu sprzętowi odpowiednie bezpieczeństwo. Zmieścimy tu lustrzankę, do 4 obiektywów (lub lamp błyskowych) i kilka akcesoriów. Piankowe przegródki możemy przy tym dowolnie rozmieszczać – tak, by jak najbardziej odpowiednio dostosować przestrzeń do przenoszonych urządzeń. Po rozpięciu DSLR Medium Split Pack zyskuje jeszcze jedną funkcję – może zmienić się w użyteczną „stację roboczą”.
[nggallery id=254 template=techmaniak]
Dla miłośników spacerów
[nggallery id=250 template=techmaniak]
Case Logic Luminosity DSLR Zoom Holster to prosta, funkcjonalna torba dla każdego właściciela lustrzanki. Nie ma znaczenia, czy jesteś zawodowcem z Nikonem D4, czy amatorem z prostym Canonem i dołączonym do niego gripem – Holster jest dostępny w dwóch rozmiarach, standardowym lub „Prosumer”, przeznaczonym dla większych korpusów.
Ta praktyczna torba pomieści body wraz z dołączonym obiektywem klasy 70-200 mm f/2,8, zapewniając możliwość zwiększenia długości pokrowca o kilkanaście centymetrów. Rezultat widzicie na zdjęciach.
Zoom Holster został wyposażony w wytrzymały pasek z łamaną nakładką naramienną, dodatkowe dwie kieszonki po bokach i skromną kieszonkę wewnętrzną, znajdującą się na klapie.
Podobnie jak w przypadku każdego innego produktu z serii Luminosity, tak i tutaj mamy do czynienia z niebieskim wykończeniem przegród. Producent podkreśla też specyficzną konstrukcję jednej z nich – Snake Driver – zapewniającej lepsze dopasowanie do tubusu obiektywu, dzięki czemu całość jest praktycznie nieruchoma w trakcie transportu.
[nggallery id=252 template=techmaniak]
W linii Case Logic Luminosity nie pokuszono się o modny design, zapewniając torbom zewnętrzną anonimowość. Przydatne są natomiast zwłaszcza omawiane wyżej przegródki Snake Driver, które faktycznie sprawdzają się w praktyce, umożliwiając lepsze „opatulenie” przenoszonego sprzętu.
Recenzowanym przez nas produktom nie brakuje w zasadzie niczego. Są wygodne, dość pojemne, a ich jakość odpowiada sugerowanej przez producenta cenie. Seria składa się aż z 14 rozmaitych propozycji – każdy powinien w niej znaleźć coś dla siebie.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Po pięciu latach od premiery Z50, Nikon zaprezentował jego następcę. Nikon Z50 II to nowa…
RF 70-200 mm F2.8L IS USM Z, RF 50 mm F1.4L VCM oraz RF 24…
Testujemy Sony ZV-E10 II. Druga odsłona aparatu dla vlogerów, a raczej twórców treści. Względem poprzednika…
Panasonic odświeża swój aparat, który debiutował kilka lat temu. LUMIX S5D to aparat z kilkoma…
Aparaty Panasonika zyskują nowe życie. Dzięki tej nowości każdy z nich zaoferuje coś więcej niż…
SONY 85 mm f/1.4 GM II to druga odsłona topowego obiektywu portretowego producenta. Udało się…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies