GoPro właśnie uzupełniło ofertę o kamery z linii Hero3+, mające być o 20 procent lżejsze i mniejsze od swoich poprzedników. Ograniczenie rozmiarów nie wpłynęło negatywnie na żywotność baterii, jako że urządzenia cechują się czasem pracy dłuższym o 30 procent.
Firma tym samym udowadnia, że jest jednym z liderów tego specyficznego – ale też bardzo atrakcyjnego – rynku. Kamery GoPro stały się bowiem najbardziej rozpoznawalnymi, doczekując się wielu naśladowców. Lepszych lub gorszych.
Nowe kamery są już dostępne za pośrednictwem strony producenta. Do wyboru mamy model Silver Edition (389 dolarów) lub Black Edition (590 dolarów). Różnica między tymi dwiema polega na specyfikacji, tj. droższa Black Edition cechuje się nie tylko większymi możliwościami sprzętowymi, ale i lepszą automatyką, mającą zapewnić bardziej klarowne nagrania w słabszych warunkach oświetleniowych. GoPro deklaruje także, że zaimplementowano tu nowy obiektyw, mający rejestrować ostrzejszy obraz.
Co więcej, w pudełku znajdziecie też nowe mocowania, a opcjonalnie dokupić można całą gamę ciekawych akcesoriów.
Nie bez znaczenia pozostaje też aplikacja GoPro, wprowadzona po raz pierwszy w zeszłym roku. Pozwala ona na bezprzewodowe sterowanie urządzeniami przez Wi-Fi, z wykorzystaniem smartfona czy tabletu.
Źródło: GoPro
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
wspaniała reklama – już kolejny raz oglądam ją z zachwytem 🙂