Adobe wpadło na dosłownie genialny pomysł. Zbliżające się Creative Days zmotywowały twórcze umysły w firmie do stworzenia świetnej kampanii ulicznej, która w błyskawicznym tempie rozprzestrzenia się po sieci. Nikogo nie obraża, nikogo nie szykanuje i nikogo nie wyśmiewa, nie jest kontrowersyjna, a mimo to zyskuje ogromną popularność. I sympatię, o co obecnie coraz trudniej.
Erik Johansson, jeden z magików Photoshopa, na bieżąco tworzył fotomontaże z podobiznami osób czekających na autobus. W gablocie na plakat reklamowy – zamiast niego – wstawiono telewizor bezprzewodowo połączony z komputerami w pobliskim vanie. W pojeździe siedział wyżej wspomniany artysta i ekipa techniczna, w tym też fotograf, który dostarczał zdjęcia ludzi z przystanku. Johansson szybko budował z nich rozmaite twory – sceny z filmów, zdjęcia pseudoweselne i inne.
Jaka była pierwsza reakcja? Wyciągnięcie komórki z kieszeni i wykonanie zdjęcia. Śmiech – albo przynajmniej uśmiech. Nikt się nie obraził, nikt nie zdenerwował, nikt też nie chciał Adobe pozywać. Ukryte kamery zarejestrowały całe wydarzenie. Nagranie trafiło następnie na YouTube, gdzie zaliczyło 700 tysięcy wyświetleń w jeden dzień.
Źródło: Adobe Nordic
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Po pięciu latach od premiery Z50, Nikon zaprezentował jego następcę. Nikon Z50 II to nowa…
RF 70-200 mm F2.8L IS USM Z, RF 50 mm F1.4L VCM oraz RF 24…
Testujemy Sony ZV-E10 II. Druga odsłona aparatu dla vlogerów, a raczej twórców treści. Względem poprzednika…
Panasonic odświeża swój aparat, który debiutował kilka lat temu. LUMIX S5D to aparat z kilkoma…
Aparaty Panasonika zyskują nowe życie. Dzięki tej nowości każdy z nich zaoferuje coś więcej niż…
SONY 85 mm f/1.4 GM II to druga odsłona topowego obiektywu portretowego producenta. Udało się…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies