Firma Nikon postanowiła otworzyć nową internetowa galerię o nazwie Nikon D-Movie Screening Room przeznaczoną specjalnie dla posiadaczy cyfrowych lustrzanek D90 i D5000. Na specjalnej stronie można zobaczyć nagrania video zrobione wyżej wspomnianymi aparatami. Wśród autorów znajdziemy miedzy innymi specjalistów pracujących przy produkcji filmów (jak choćby Harris Savides, znany ze współpracy z reżyserami takimi jak Gus Van Sant czy Ridley Scott) jak również amatorów. Cała akcja jest częścią trwającej od pewnego czasu kampanii (firmuje ją swoją twarzą znany aktor amerykański młodszego pokolenia, Ashton Kutcher) promującej lustrzanki Nikona jako produkty kierowane zarówno do profesjonalnych fotografów jak i zupełnie początkujących miłośników robienia zdjęć.
Jak na razie zawartość witryny internetowej jest dość skąpa, znajdziemy tam bowiem zaledwie namiastkę obiecanych materiałów, więcej za to informacji dotyczących konkretnych produktów Nikona – aparatów, obiektywów czy akcesoriów. Czy nowa akcja ma szanse powodzenia? Cóż, o tym przekonamy się już niebawem.
Poniżej znajdziecie ceny aparatów wspomnianych w powyższym tekście:
# Nikon D5000.
# Nikon D90.
Źródło: AshtonsDSLR
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.