Samsung NX210 jest zmodyfikowaną wersją modelu NX200. Projektanci wymienili matrycę oraz zainstalowali moduł WiFi dla łączności bezprzewodowej. Podobnie jak u poprzednika, na pokładzie znajdziemy 3-calowy wyświetlacz AMOLED. Natomiast miłośnicy filmowania z pewnością skorzystają z filmowania w Full HD, z pełną kontrolą nastaw.
Ogólne
|
Data premiery | 04.2012 |
Typ | EVIL | |
Budowa
|
Wymiary | 117 x 63 x 37 mm |
Waga | 222 g | |
Obudowa | – | |
Matryca i procesor
|
Format i typ | APS-C; CMOS |
Rozdzielczość | 20,3 Mpix | |
Procesor obrazu | – | |
Czułość ISO | 100 – 12.800 | |
Ekran
|
Rozmiar | 3,0″ |
Typ ekranu | AMOLED | |
Rozdzielczość | 614.000 pikseli | |
Pozostałe
|
Nagrywanie filmów | Full HD: 1.920 x 1.080 pikseli, 30 fps |
MPEG-4, H.264 | ||
Zdjęcia seryjne | 8 klatek na sekundę | |
Mechanizm czyszczenia matrycy | nie | |
Stabilizacja obrazu | nie | |
Migawka | 30 – 1/4.000 s | |
Obsługa kart | SD/SDHC/SDXC | |
Lampa błyskowa | nie | |
Hot-shoe | tak | |
Wizjer | nie | |
Bateria
|
Typ/pojemność | akumulator litowo-jonowy BC1030 |
Wydajność | 320 zdjęć na jednym ładowaniu | |
Funkcje
|
Nastawy automatyczne | tak |
Nastawy ręczne | PASM |
Aparat pojawi się w sprzedaży na zachodzie w maju 2012 roku. Sugerowana cena zestawu z obiektywem 18-55 mm wynosi 899 USD.
Samsung NX210 ma miły dla oka wygląd z łagodną linią i wyraźnie zakreślonym gripem. Jego kieszonkowa forma niestety traci na znaczeniu jeśli zamontujemy na nim kitowy obiektyw 18-55 mm. Warto zauważyć, że aparat choć wygląda inaczej, może się pochwalić specyfikacją podobną do modelu NX20.
Sercem urządzenia jest matryca typu APS-C CMOS, o rozdzielczości 20,3 megapikseli. Sensor oferuje czułości z zakresu ISO 100-12.800. Mocną zaletą aparatu jest wydajny tryb zdjęć seryjnych (8 kl/s) oraz funkcja filmowania w standardzie Full HD, z pełną kontrolą nastaw. Na pokładzie znajdziemy 3-calowy ekran AMOLED. Całość uzupełnia złącze gorącej stopki oraz moduł WiFi.
Pewne wątpliwości budzi wysoka rozdzielczość matrycy. 20,3 megapikseli przy rozmiarze APS-C może generować zauważalną ilość szumów cyfrowych. Ponadto nie uświadczymy w aparacie wbudowanej lampy błyskowej. Chcąc korzystać z flesza będziemy musieli sięgnąć po zewnętrzne akcesorium. To jednak automatycznie uniemożliwi nam podłączenie wizjera EVF.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
RF 70-200 mm F2.8L IS USM Z, RF 50 mm F1.4L VCM oraz RF 24…
Testujemy Sony ZV-E10 II. Druga odsłona aparatu dla vlogerów, a raczej twórców treści. Względem poprzednika…
Panasonic odświeża swój aparat, który debiutował kilka lat temu. LUMIX S5D to aparat z kilkoma…
Aparaty Panasonika zyskują nowe życie. Dzięki tej nowości każdy z nich zaoferuje coś więcej niż…
SONY 85 mm f/1.4 GM II to druga odsłona topowego obiektywu portretowego producenta. Udało się…
Warto skorzystać i się pospieszyć. Przez krótką chwilę świetny program do zdjęć - ON1 Effects…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies