Świat reklamy to w dużej mierze pomysły fotograficzne, czasem warte uwagi, zaskakujące, jednak w wielu przypadkach szokujące i kontrowersyjne. Gdzie leży granica? Czy półnagie modelki na tle trumien to żart, czy już gruba przesada? Taki motyw zdjęciowy pojawi się na kalendarzu na rok 2009, wydanym przez włoskiego producenta akcesoriów pogrzebowych.
Pomysłodawcą tego kalendarza jest włoski fotograf Maurizio Matteucci, który jak twierdzi uratował firmę przed bankructwem. Czy w Polsce taki pomysł jest możliwy? Jak twierdza polscy producenci to jeszcze tylko kwestia czasu kiedy firmy pogrzebowe będą reklamowały się podobnie jak inni producenci. Jednak czy modelki na tle trumn to aby nie przypadkiem za dalekie posunięcie??
źródło: tvpinfo
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Dzisiaj zadebiutował Sony A1 II. Aparat numer jeden w portfolio Sony. Jak daleko idące są…
Po pięciu latach od premiery Z50, Nikon zaprezentował jego następcę. Nikon Z50 II to nowa…
RF 70-200 mm F2.8L IS USM Z, RF 50 mm F1.4L VCM oraz RF 24…
Testujemy Sony ZV-E10 II. Druga odsłona aparatu dla vlogerów, a raczej twórców treści. Względem poprzednika…
Panasonic odświeża swój aparat, który debiutował kilka lat temu. LUMIX S5D to aparat z kilkoma…
Aparaty Panasonika zyskują nowe życie. Dzięki tej nowości każdy z nich zaoferuje coś więcej niż…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies