RF 70-200 mm F2.8L IS USM Z, RF 50 mm F1.4L VCM oraz RF 24 mm F1.4L VCM uzupełnią gamę pełnoklatkowych obiektywów producenta. Oto, co oferują nowe szkła.
Canon wciąż stara się rozbudowywać linię pełnoklatkowych obiektywów RF. W końcu na razie do pełnoklatkowego mocowania nie ma dostępu żaden zewnętrzny producent, więc korzystać możemy jedynie z natywnych szkieł. Dziś producent zaprezentował trzy nowości: Canon RF 70-200 mm F2.8L IS USM Z, RF 50 mm F1.4L VCM oraz RF 24 mm F1.4L VCM.
Wchodzą one w skład nowej serii hybrydowych rozwiązań optycznych. Oferują niezbędne funkcje wideo, takie jak płynnie działający pierścień 11-listkowej przysłony kołowej, szybką i wydajną pracę przy słabym oświetleniu, jak również zaawansowaną optykę i minimalny focus breathing.
RF 70-200mm F2.8L IS USM Z sprawdzi się przy rejestrowaniu zawodów sportowych, dzikiej przyrody czy materiałów do serwisów informacyjnych. Zawodowi filmowcy docenią kluczowe funkcje wideo, takie jak elektroniczna regulacja parafokalności i tłumienie „oddychania obiektywu”, a także serwomechanizm zoomu (wymaga opcjonalnego adaptera Power Zoom), wbudowany 5,5-stopniowy optyczny stabilizator obrazu oraz dedykowany pierścień do płynnej regulacji przysłony.
RF 50 mm F1.4L VCM nadaje się do wykonywania portretów przy słabym oświetleniu, tworzenia reportaży, a także filmów w kinowym stylu ze ślubów i innych wydarzeń. Urządzenie to waży o 40 procent mniej niż model RF 50mm F1.2L USM, co zadowoli twórców poszukujących lekkiego obiektywu o szybkiej przysłonie.
Model RF 24mm F1.4L VCM, lżejszy o 20 procent od swojego poprzednika z serii EF, oferuje szeroki zakres ogniskowej. To sprawia, że nadaje się do fotografowania krajobrazów, architektury i wnętrz, a także tworzenia portretów środowiskowych, materiałów filmowych i wywiadów. Obiektywy RF 50 mm F1.4L VCM i RF 24 mm F1.4L VCM są tej samej wielkości co inny, hybrydowy obiektyw stałoogniskowy w tej serii – RF 35 mm F1.4L VCM.
Producent ujawnił już detaliczną cenę każdego modelu. Canon RF 70-200mm F2.8L IS USM Z kosztować będzie 16 329 zł. Za portretowy Canon RF 50mm F1.4L VCM zapłacimy 7 399 zł. Z kolei szeroki Canon RF 24mm F1.4L VCM wyceniono na 7 999 zł.
Wszystkie obiektywy trafią do sklepów na przełomie listopada i grudnia. Więcej informacji o każdym z modeli oraz specyfikację techniczna znaleźć można na stronach producenta: Canon RF 70-200mm F2.8L IS USM Z, Canon RF 50mm F1.4L VCM, Canon RF 24mm F1.4L VCM.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Dzisiaj zadebiutował Sony A1 II. Aparat numer jeden w portfolio Sony. Jak daleko idące są…
Po pięciu latach od premiery Z50, Nikon zaprezentował jego następcę. Nikon Z50 II to nowa…
Testujemy Sony ZV-E10 II. Druga odsłona aparatu dla vlogerów, a raczej twórców treści. Względem poprzednika…
Panasonic odświeża swój aparat, który debiutował kilka lat temu. LUMIX S5D to aparat z kilkoma…
Aparaty Panasonika zyskują nowe życie. Dzięki tej nowości każdy z nich zaoferuje coś więcej niż…
SONY 85 mm f/1.4 GM II to druga odsłona topowego obiektywu portretowego producenta. Udało się…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies