Dzięki usłudze Rozszerzona Opieka Serwisowa masz zapewnione wsparcie w naprawie sprzętu Canona przez długi czas po gwarancji. Jakie są warunki usługi, na czym polega i co obejmuje?
Rozszerzona Opieka Serwisowa to program przedłużenia standardowej gwarancji producenta, który pozwala na bezpłatne naprawy sprzętu firmy Canon w autoryzowanym serwisie producenta nawet przez 3 lata od daty zakupu.
Ewentualne naprawy realizowane są zgodnie z zapisami zawartymi w karcie gwarancyjnej firmy Canon nawet po zakończeniu okresu obowiązywania standardowej gwarancji.
Jak działa Rozszerzona Opieka Gwarancyjna?
Usługa przedłużenia gwarancji jest możliwa do wykupienia przez 180 dni od daty zakupu sprzętu i nie jest zależna od konkretnego sklepu, w którym został dokonany zakup sprzętu. Do wykupienia usługi ROS wystarczy, że prześlesz nam numer seryjny oraz datę zakupu z paragonu lub faktury.
Opcja ta jest dodatkowo płatna, a jej cena zależna jest oczywiście od wybranego modelu aparatu. Konkretne ceny znaleźć można po wpisaniu nazwy modelu na stronie Proclub, na której znaleźć można także szczegóły dotyczące całej akcji.
Usługę rozszerzenia gwarancji można wykupić dla sprzętów pochodzących wyłącznie z oficjalnej dystrybucji firmy Canon, skierowanej na rynek europejski. Weryfikację sprzętu pod kątem dystrybucji można dokonać na stronie firmy Canon.
W całym okresie obowiązywania przedłużonej gwarancji istnieje możliwość nieodpłatnej naprawy wszelkich usterek niepowstałych z winy użytkownika w autoryzowanym serwisie Proclub przy ul. Żytniej 15 w Warszawie.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.