Na ten obiektyw czekaliśmy z niecierpliwością. Nowy Canon EF 16-35 mm f/2.8L III USM to świetna propozycja zarówno na lustrzanki APS-C, jak i na pełną klatkę, stąd też zasłużenie znalazł się na liście nagrodzonych przez EISA propozycji.
Canon EF 16-35 mm f/2,8L III USM, od dawna oczekiwany przez wielu profesjonalnych fotografów, swoimi parametrami przekracza ich oczekiwania. Jest lepiej zbudowany niż jego poprzednik i daje zadziwiającą ostrość na całej powierzchni kadru nawet po pełnym otwarciu przysłony (f/2,8). Przy ogniskowej 16 mm odwzorowuje obraz znacznie lepiej od wielu czołowych ultraszerokokątnych konstrukcji. Zniekształcenia są niewielkie, a powłoka antyrefleksyjna bardzo skutecznie redukuje efekty poświaty i flary. Canon EF 16-35 mm f/2,8L III USM jest przeznaczony do codziennego profesjonalnego użytku i umożliwia uzyskanie jakości obrazu, która zaspokoi nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Powszechnie chwalony i doceniany obiektyw Sigma 135 mm f/1,8 DG HSM | Art. to bez dwóch zdań jedna z najlepszych 135-tek, jaką trzymaliśmy w rękach. Warto ją sprawdzić.
Sigma 135 mm f/1,8 DG HSM | Art. jest niezwykle zdolnym „artystą”. Ostrość przy maksymalnej przysłonie f/1,8 jest większa od tej, którą oferują konkurenci. Nie ma po prostu powodu, aby nie używać tego obiektywu przy tzw. pełnej dziurze. Sigmie udało się usprawnić w obiektywie system AF, który jest jeszcze szybszy i dokładniejszy, co jest imponujące dla tak jasnego obiektywu, w którym szeroki otwór umożliwia uzyskanie wyjątkowo pięknego rozmycia tła (bokeh).
Ciekawy zoom powraca w nowym wydaniu – szybszy, celniejszy i z lepszą stabilizacją. Nie mieliśmy jeszcze okazji testować Tamrona SP 150-600 mm f/5-6,3 Di VC USD G2, ale z jednym musimy się z EISA zgodzić – to szkło z ogromnym potencjałem.
3 Di VC USD G2
Druga generacja (G2) zmiennogniskowego ultra-teleobiektywu Tamron SP 150-600 mm f/5-6,3 Di VC USD jest jeszcze bardziej atrakcyjna niż poprzednia. Poprawiono w nim szybkość i dokładność systemu autofocus, podobnie jak skuteczność wbudowanego systemu stabilizacji VC (Vibration Compensation). Mechanizm ‘Flex Zoom Lock’ umożliwia zablokowanie obiektywu przy dowolnie wybranej ogniskowej. Powłoka fluorytowa i bryzgoszczelna konstrukcja sprawiają, że obiektyw jest mniej podatny na zabrudzenia, kurz i wilgoć. Opcjonalna konsola typu TAP umożliwia właścicielowi łatwe aktualizowanie oprogramowania obiektywu, a także dostosowywanie skuteczności działania systemu AF i poziomu kompensacji drgań VC odpowiednio do naszych potrzeb.
Porządny i jasny zoom dla fotoreporterów i fotografów ślubnych to podstawa każdego profesjonalnego systemu – nic więc dziwnego, że premiera Sony FE 70-200 mm f/2,8 GM OSS wzbudziła niemałe poruszenie. Jak widać, zasłużenie.
Sony FE 70-200 mm f/2,8 GM OSS to imponujący obiektyw, obejmujący swoim zakresem ogniskowych najbardziej popularne kąty fotografowania sportu i akcji. Jego ostrość jest bardzo wysoka i równomierna, prawie bez widocznego spadku przy krawędzi. Jest utrzymywana w całym zakresie zoomu, nawet po podpięciu konwerterów. System automatycznego ustawiania ostrości, zaimplementowany po raz pierwszy w obiektywie α zoom, umożliwia fotografowanie już z minimalnej odległości zaledwie 0,96 m. 11 listków przysłony umożliwia uzyskanie pięknego kołowego bokeh, podczas gdy system AF jest bardzo szybki, szczególnie przy współpracy z Sony α9. Na koniec nie można zapomnieć, że FE 70-200 mm f/2,8 GM OSS jest przystosowany do stosowania w niemal każdych warunkach pogodowych.
Mieliśmy już okazję sprawdzić, jak w praktyce wypada Sony FE 100 mm f2.8 STF GM OSS i jedno możemy napisać – to bardzo fajna portetówka.
Ten 100 mm teleobiektyw ma znakomitą rozdzielczość, typową dla serii G Master, która w połączeniu z elementem STF (Smooth Trans Focus) zachwyca zapierającym dech w piersiach efektem bokeh. Ten obiektyw został zaprojektowany tak, aby uzyskać wyjątkowo gładki, naturalny bokeh bez winietowania. Wyposażony jest również w szybki, precyzyjny i cichy silnik DDSSM autofocusu oraz umożliwia fotografowanie z powiększeniem 0,25x. Wbudowana optyczna stabilizacja obrazu SteadyShot minimalizuje rozmycie spowodowane ruchem aparatu podczas długich czasów naświetlania. Sony FE 100 mm f/2,8 STF GM OSS we wszystkich aspektach odzwierciedla ideę przyświecającą powstaniu rodziny obiektywów premium G Master.
Dobra jakość obrazu, niezła stabilizacja i uniwersalna funkcjonalność. Także i naszym zdaniem najnowszy obiektyw M.ZUIKO DIGITAL to wartościowy zakup dla każdego maniaKa obrazka m43.
M.ZUIKO DIGITAL ED 12-100 mm f/4,0 IS PRO to niesamowity obiektyw ogólnego przeznaczenia. Ma krotność 8,3x przy stałej maksymalnej przysłonie f/4,0 i wbudowanej stabilizacji optycznej. Odporny na kurz, wilgoć i o solidnej, wytrzymałej konstrukcji M.ZUIKO DIGITAL ED 12-100 mm f/4,0 IS PRO rysuje tak ostro, że z powodzeniem może zastąpić wiele najwyższej klasy obiektywów o ogniskowych od szerokiego kąta do tele, a płynne i ciche ustawianie ostrości sprawia, że jest to ulubiony obiektyw zarówno filmujących, jak i fotografujących. W połączeniu z najnowszymi profesjonalnymi aparatami fotograficznymi firmy Olympus, redukuje on efekty drgania aparatu aż do 6,5 stopnia, a dzięki wadze 562g może być zabrany dosłownie wszędzie.
Tamron 18-400 mm f/3,5-6,3 Di II VC HLD zmienia nasze wstępne wyobrażenia na temat tego, czego możemy oczekiwać od obiektywu klasy superzoom. Oprócz oferowania najszerszego zakresu zoomu, wśród obiektywów wymiennych na całym świecie wynoszącego 22,2x, ma on także skuteczny 3 stopniowy system stabilizacji obrazu VC, który „poprawia” ostrość przy stosowaniu krótszych czasów otwarcia migawki, a silikonowe uszczelki sprawiają, że możemy fotografować bez względu na warunki atmosferyczne. Chociaż szczególnie nadaje się do fotografowania w podróży, podczas safari i przy fotografowaniu sportu, to Tamron 18-400 mm f/3,5-6,3 Di II VC HLD będzie również idealnym rozwiązaniem dla każdego fotografa, który poszukuje jednego obiektywu do zaspokojenia większości potrzeb fotografującego.
Jak co roku zbieramy dla Was najlepsze promocje na sprzęt foto z okazji Black Friday…
Dzisiaj zadebiutował Sony A1 II. Aparat numer jeden w portfolio Sony. Jak daleko idące są…
Po pięciu latach od premiery Z50, Nikon zaprezentował jego następcę. Nikon Z50 II to nowa…
RF 70-200 mm F2.8L IS USM Z, RF 50 mm F1.4L VCM oraz RF 24…
Testujemy Sony ZV-E10 II. Druga odsłona aparatu dla vlogerów, a raczej twórców treści. Względem poprzednika…
Panasonic odświeża swój aparat, który debiutował kilka lat temu. LUMIX S5D to aparat z kilkoma…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies