EOS C700 FF to profesjonalna kamera filmowa. Posiada pełnoklatkową matrycę CMOS i możliwość nagrywania w rozdzielczości nawet 5,9 K i w formacie Cinema RAW.
Kamera Canon EOS C700 FF to profesjonalne narzędzie, które ma zaoferować o wiele lepsze parametry i możliwości niż aparaty przeznaczone do filmowania. Patrząc po specyfikacji – powinno się to bez problemu udać. Nowa kamera może być bez przeszkód używana podczas profesjonalnej produkcji filmowej.
Dzięki nowo opracowanej, kinowej, pełnoklatkowej matrycy CMOS o wymiarach 38,1 x 20,1 mm, nagrywać możemy obraz w rozdzielczości do 5,9K. EOS C700 FF obsługuje wieloformatowy zapis materiału wideo i jest kompatybilny z obiektywami z mocowaniem EF i PL oraz obiektywami anamorficznymi. Podczas używania obiektywów EF, EOS C700 FF pozwala korzystać z systemu autofocusa Dual Pixel CMOS AF.
Nowa matryca zapewnić ma możliwość pracy w słabym oświetleniu, dzięki niskim szumom przy wysokim ISO. Dodatkowo posiada aż 15-stopniową skalę rozpiętości tonalnej, gwarantując obraz z dobrze wyeksponowanymi ciemnymi i jasnymi partiami obrazu. Matryca daje możliwość zapisu obrazu w różnych formatach – od Super 35 mm po Super 16 mm – oraz umożliwia rejestrowanie obrazu m.in. w formatach ProRes, XF-AVC (zapis na kartach CFast) czy nieskompresowanym formacie Canon Cinema RAW.
Korzystając z dedykowanego rekordera CODEX CDX-36150 nowa kamera pozwala rejestrować obraz jakości 5,9K RAW 12/10-bit z możliwością rejestrowania RAW w jakości 4K i 2K 12-bit oraz 4K ProRes. Dla rejestrowania obrazu o wysokim klatkażu, EOS C700 FF umożliwia zapis obrazu z prędkością do 60 kl./s (5,9K), do 72 kl./s (4K z cropem), a nawet do 168 kl./s (2K z cropem). Dodatkowo, wykorzystując nadpróbkowanie obrazu 5,9K, możemy uzyskać wyższej jakości obraz 4K i 2K z zredukowanym poziomem szumów i efektem mory.
EOS C700 FF jest dostępna z dwoma systemami mocowań EF i PL i jest kompatybilna z szerokim portfolio obiektywów Canon EF i obiektywami filmowymi. Odpowiednia wysokość matrycy (20,1 mm) pozwala dodatkowo zamontować obiektywy anamorficzne. Z systemowymi obiektywami producenta współpracuje autorski system autofokusa, zapewniając szybkie automatyczne ostrzenie.
Możliwości kamery są naprawdę spore, a uwagę zwraca zwłaszcza duża ilość rozdzielczości filmowych, dostępnych również z wysokim klatkażem. Nowa kamera spełni więc wymagania nawet tych najbardziej wymagających użytkowników. Trudno zestawić ją z konkurencją w postaci aparatów do filmowania. Zarówno Sony A7S II, jak i Panasonic GH5S mimo swoich możliwości wypadają jednak blado.
Trzeba jednak pamiętać, że za jedną kamerę Canona kupimy kilka aparatów Sony czy Panasonic. Kamera wyceniona została bowiem na 33 tysiące dolarów.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Dzisiaj zadebiutował Sony A1 II. Aparat numer jeden w portfolio Sony. Jak daleko idące są…
Po pięciu latach od premiery Z50, Nikon zaprezentował jego następcę. Nikon Z50 II to nowa…
RF 70-200 mm F2.8L IS USM Z, RF 50 mm F1.4L VCM oraz RF 24…
Testujemy Sony ZV-E10 II. Druga odsłona aparatu dla vlogerów, a raczej twórców treści. Względem poprzednika…
Panasonic odświeża swój aparat, który debiutował kilka lat temu. LUMIX S5D to aparat z kilkoma…
Aparaty Panasonika zyskują nowe życie. Dzięki tej nowości każdy z nich zaoferuje coś więcej niż…
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Polityka Cookies