>

Skoczkowie narciarscy w obiektywie Sony A6500

W minionym sezonie przygotowania Polskiej Reprezentacji w skokach narciarskich obserwowały obiektywy aparatów Sony. W efekcie powstała intrygująca seria zdjęć, odsłaniająca ciężką pracę zawodników.

W trakcie minionego, obfitującego w sukcesy sezonu, polscy skoczkowie okazali się być najlepszą drużyną na Świecie i po raz pierwszy w historii zdobyli Puchar Narodów. Aparaty Sony z najnowszej serii A6500 towarzyszyły zawodnikom i posłużyły członkom Polskiego Związku Narciarskiego do zatrzymania w kadrze ciężkiej pracy i trudu, jaki sportowcy wkładali w przygotowania do zawodów. Na serii zdjęć zaprezentowano z bliska kulisy przygotowań i sportowych zmagań. Kamil Stoch, Piotr Żyła, Maciej Kot czy Dawid Kubacki, to tylko niektórzy członkowie zwycięskiej drużyny, których możemy zobaczyć na zdjęciach zrobionych przez ekipę Polskiego Związku Narciarskiego. Autorami zdjęć są Adam Małysz i Anna Karczewska.

– Zdjęcia, które wykonaliśmy aparatami Sony są nie tylko wspaniałą pamiątką z tego wyjątkowego sezonu. Dzięki możliwości filmowania oraz dokładności ujęć seryjnych, sprzęt pomagał nam również w pracy treningowej – mówi Jan Winkiel, Marketing Manager Polskiego Związku Narciarskiego.

Sport to ruch, a fotografowanie szybko przemieszczających się obiektów i ludzi nie należy do najłatwiejszych. Okazuje się jednak, że dzięki imponującemu autofocusowi o 425 punktach płaszczyzny ogniskowej AF z detekcją fazy, gęsto umieszczonych w całym obszarze obrazu, aparat A6500 idealnie sprawdza się w fotografowaniu osób i przedmiotów będących w ruchu. Wyjątkowo pojemna pamięć buforu na zdjęcia seryjne w modelu A6500, mieści aż 307 klatek oraz daje możliwość wykonania 11 zdjęć na sekundę przy zachowaniu ciągłości działania automatyki ostrości i śledzenia ekspozycji – to tylko niektóre z przydanych funkcji tego aparatu.

Aparaty, z których korzystał Polski Związek Narciarski zostały wyposażone w dwa obiektywy o stałej jasności: znany z kompaktowych rozmiarów i wysokiej jakości Zeiss Vario-Tessar T E 16-70mm f/4 ZA OSSD oraz profesjonalny obiektyw filmowy Sony FE PZ 28-135mm f/4 G OSS.

Ceny Sony A6500


Dominik Patoła

Disqus Comments Loading...

Najnowsze artykuły

Sony A1 II, czyli aparat numer jeden – po raz drugi

Dzisiaj zadebiutował Sony A1 II. Aparat numer jeden w portfolio Sony. Jak daleko idące są…

2024-11-19

Nikon Z50 II, czyli nowa odsłona udanego modelu

Po pięciu latach od premiery Z50, Nikon zaprezentował jego następcę. Nikon Z50 II to nowa…

2024-11-07

Trzy nowe obiektywy od Canona. System RF staje się jeszcze lepszy

RF 70-200 mm F2.8L IS USM Z, RF 50 mm F1.4L VCM oraz RF 24…

2024-10-30

Sony ZV-E10 II to najlepszy aparat do filmowania za mniej niż 5 tys. zł? (TEST)

Testujemy Sony ZV-E10 II. Druga odsłona aparatu dla vlogerów, a raczej twórców treści. Względem poprzednika…

2024-10-29

Panasonic LUMIX S5D, czyli stary aparat w nowej odsłonie

Panasonic odświeża swój aparat, który debiutował kilka lat temu. LUMIX S5D to aparat z kilkoma…

2024-10-08

Panasonic Lumix S9, S5II, S5IIX, G9II dostają nowe funkcje. Za darmo!

Aparaty Panasonika zyskują nowe życie. Dzięki tej nowości każdy z nich zaoferuje coś więcej niż…

2024-10-08

Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies i inne pokrewne technologie, aby zapewnić jak najlepszą obsługę naszej strony internetowej. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na urządzeniu końcowym. Używamy plików cookies, aby wyświetlać swoim Użytkownikom najbardziej dopasowane do nich oferty i reklamy oraz w celach analitycznych i statystycznych. Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień przeglądarki, oznacza to, że nie masz nic przeciwko otrzymywaniu wszystkich plików cookies z naszej strony internetowej oraz naszych partnerów. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.

Polityka Cookies